Adimen lehiakorra: Zergatik da funtsezkoa enpresarentzat?
Adimen lehiakorra: Zergatik da funtsezkoa enpresarentzat?
07.02.2016
Garai hauetan, egoera ekonomiko korapilatsua da ezaugarri nagusia enpresei dagokienez. Ziurgabetasuna orokortu egin da. Munduko eragile berriak gure tokiko merkatuetaraino iritsi dira, aurrerapen teknologikoak etengabe gertatzen dira (teknologia berriak, industria aurreratua, hibridazioa, zerbitizazioa, big data, material berriak, nanoteknologia…), produktuen ustiapen-zikloa laburtu egiten da, eta produktuak merkatu desberdinetara egokitu beharra dago.
Gaur egungo munduan, enpresak ohartu egin behar du arriskuak ugaritze direla, baita aukerak ere. Arriskuetatik babestu eta aukerak aprobetxatu behar ditugu.
Hori dela eta, behar-beharrezkoa da inguruneari, lehiakideei, estrategiari eta teknologiari buruzko informazio eta analisi zehatzak lortzea. Zenbait izenekin, Adimen Lehiakorra kontzeptua sortu da, kanpoko eta enpresari berari buruzko informazio baliagarria lortzeko prozesu antolatu, hautakor eta iraunkor gisa. Informazio hori ezagutza bihurtzea da helburua, erabakiak arrisku txikiagoarekin hartzeko, eta beraz, epe labur, ertain eta luzeko jokabideak planifikatu ahal izateko.
EgitarauaJatorria: ADEGI
Jatorri-data: 03.02.2016